Sunday 9 December 2018

How To Boost Your Brain Power In Urdu

Brain Power

حضرت علی کے فہم فراست سے کون واقف نہیں حضورپاکﷺ کی حدیث مبارک ہے میں علم کا شہر ہوں اور
علی اسکا دروازہ ہے یہی وجہ ہے کے سدیوں سے لوگوں نے علم کے اس دورازے سے روشنی حاصل کی اور 
قیامت تک آپکے اقوال سے لوگ اپنی زندگی سنوارتے رہنگے۔

حضرت علی رضی اللہ تعااللہ عنہ کی زندگی سے ایسے واقعات ملتے ہیں اور ایسے فرمان آپکی زات سے منسوب ہے
جوکہ لاتعداد لوگوں کی زندگی کے لئے مشعل راہ ثابت ہوچکے ہیں حضورپاک ﷺ کی وراثت سے علم کا یہ عالم تھا کے
آپ رضی اللہ تعااللہ عنہ جب ممبر پر بیٹھتے تو سلونی سلونی کی آوازے لگاتے یعنی کے پوچھو مجھ سے کیا پوچھتے ہو
اسی طرح ایک دفعہ آپ رضی اللہ تعااللہ عنہ مسجد میں تشریف فرماتے ایک شخص حاضر ہوا کہنے لگا اے علی میں باتوں
کو بھول جاتا ہوں میرا دماغ تیز نہیں ہے یہاں تک قرآن پاک کو یاد کرے کی کوشش کرتا ہوں تو اسے بھی بھول جاتا ہوں۔



کوئی ایسا عمل بتائے کے کوئی ایسا کام بتائے کوئی اسی دعا بتائے کے میرا دماغ تیز ہوجائے حضرت علی رضی اللہ تعااللہ
عنہ نے فرمایا اے شخص یاد رکھنا کے جب بھی اللہ کا رزق کھانے لگو تو تین دفعہ اس پر یا علی یا اللہ  پڑھ لیا کرو اس کے 
علاوہ صبح کی نماز کے بعد اپنے دماغ پر ہاتھ رکھ کے تین دفعہ یاعلی یا اللہ کا ورد کیا کرو انشاؑاللہ اللہ کے کرم سے بھولنے 
کی بیماری ختم ہوجائے گی اور تمہارا دماغ تیز ہوجائے گا تمہے باتیں بھی یاد رہے گی اور جو کچھ بھی پڑھنے کی کوشش
کروگے اسے بھی اچھی طرح سے یاد کرلو گے ۔

No comments:

Post a Comment